Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортне лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина ОлександрівнаВасиленко Володимир АндрійовичКомірний Анатолій Віталійович
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаПублічні закупівліОбґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з технічного обслуговування ліфтів в адмінбудинку Мінсоцполітики

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з технічного обслуговування ліфтів в адмінбудинку Мінсоцполітики

13 Лютого 2025, 17:48

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Послуги з технічного обслуговування ліфтів в адмінбудинку Мінсоцполітики

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-11-015346-a.

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування ліфтів в адмінбудинку Мінсоцполітики)

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

 Перелік ліфтів, їх кількість та технічні характеристики:

Ліфти, які потрібно обслуговувати:

а) ліфт пасажирський в/п  800 кг., 18 зупинок  – 2 шт.

б) ліфт пасажирський в/п 1600 кг., 18 зупинок – 2 шт.

в) ліфт пасажирський в/п 800 кг., 19 зупинок   – 1 шт.

   Чотири ліфти LEHY-III/LEHY-MRL MRL Shanghai Mitsudishi Elevator Co 

   експлуатуються постійно підключені в одну групу керування та мають

   одноконтурну систему енергоживлення від вводу №1 головного розподільчого

   щита адмінбудинку Міністерства.

   Ліфт №1 OTIS D2NA спроектований з двоконтурним джерелом живлення:

- перший контур ввод № 2 головного розподільчого щита

- другий контур ввод № 3 – дизель - генератор (резервне живлення).

    Має свою групу керування, окремий ключовий доступ та експлуатується в  

    разі необхідності (для підйому пожежної або рятувальної групи, у разі 

    відключення живлення в адмінбудинку або як резервний).

            Під час виконання договірних зобов'язань необхідно керуватися, ,,Положенням про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні" КД 36.1-001-2000, вимогам ,,Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів” (далі – ПББЕЛ), ,,Положення про систему технічного обслуговування ремонту ліфтів в Україні”, ,,Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів” (ПБЕЕС), Закону України ,,Про охорону праці”, ДСТУ EN 13015:2013 ,,Технічне обслуговування ліфтів і ескалаторів” та іншими діючими нормативними актам, що регулюють відносини у сфері технічного обслуговування і ремонту ліфтів.

        Експлуатаційні та інші витрати в процесі надання послуг несе надавач послуг.

Вартість технічного обслуговування визначається відповідно до наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 N 369 «Про затвердження Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації» за індивідуальними розрахунками (калькуляціями) відповідно· до умов експлуатації ліфтів (калькуляції за наявності особливих вимог замовників; при технічному обслуговування).

Прибуття інженера-механіка для ремонту ліфту не більше 30 хв. після заявки диспетчеру.

 Технічне обслуговування 5 ліфтів включає:

                    Перевірка роботи та технічного стану ліфтів і систем диспетчеризації,     

забезпечення безпечної роботи ліфтів.

                    Перевірка, регулювання всіх вузлів та ланцюгів безпеки.

                     Перевірка, регулювання всіх вузлів, що не мають відношення до вузлів безпеки.

                    Виявлення та заміна вузлів деталей (за винятком вузлів і деталей, заміна яких

 

відбувається під час ремонту), що зносились та не можуть забезпечувати надійну роботу

ліфтів та СД.

Усунення дрібних пошкоджень.

Чищення обладнання ліфта та СД від пилу та бруду.

Змащувальні роботи.

Підтягнення нарізних сполучень.

Ревізія щитових та кабелів постійного вводу.

Вимірювання опору ізоляції обладнання, кабелів та перехідних опорів заземлення  

  обладнання, ремонт заземлювальних провідників.

  Повний вимір опору петлі "фаза-нуль".

Аварійне обслуговування ліфтів (звільнення пасажирів, що застрягли).

Роботи з технічного обслуговування вузлів та деталей ліфтів.

Лебідка:

Змащення та доливання мастила.

Заміна гальмівних накладок, пружин та їх регулювання.

Регулювання електромагніта.

Заміна манжетних ущільнень.

Станція керування:

Заміна запобіжників.

 Обмежувач швидкості (ОШ), натяжний пристрій (НП), уловлювальна система:

Регулювання ОШ, НП та механізмів уловлювальної системи.

Ревізія та регулювання вимикачів ОШ, кабіни ліфта (КЛ), слабини тягових канатів (СТК), поста ревізії стаціонарного (ПРС), НП.

 Ввідний пристрій:

Ревізія ввідного пристрою.

Вузли та деталі шахти ліфта:

Ревізія, перевірка, регулювання обладнання всіх вузлів та ланцюгів безпеки, датчиків і шунтів.

Ревізія викличних апаратів, світлових табло.

Ревізія електропроводки, клемних коробок, освітлювальної арматури, вимикачів, заміна ламп освітлення.

Напрямні кабіни та противаги:

Вивірення, регулювання штихмаса та вертикальності напрямних.

Промивання та змащення напрямних.

Перевірка та зачищення стиків напрямних.

Противага:

Регулювання зазорів по штихмасу.

Заміна вкладок.

Ревізія змащувальних апаратів.

Додавання мастила у змащувальні апарати.

 

Двері шахти (ДШ):

Регулювання стулок ДШ.

Регулювання замків та вимикачів ДШ.

Заміна роликів і підшипників ДШ.

Заміна ламп, що перегоріли, викличних апаратів, світлових табло та покажчиків.

Кабіна:

Регулювання зазорів по штихмасу.

Заміна вкладишів.

Ревізія змащувальних апаратів.

Додавання мастила у змащувальні апарати.

 

 

Регулювання, ревізія вимикача та механізму рухомої підлоги.

Ревізія і регулювання обладнання балки приводу ДК.

Ревізія панелі керування ліфтом.

Перевірка та регулювання точності зупинки кабіни.

Перевірка проходження всіх сигналів диспетчеризації на пульт, справності виклику та якості гучномовного зв'язку з кабін і машинних приміщень, працездатності апаратів дистанційного ввімкнення-вимкнення на всіх ліфтах, заміна сигнальних ламп.

Огляд кабелів диспетчеризації ліфтів, визначення ресурсу кабельних мереж.

Випробування працездатності СД при максимальних навантаженнях.

            Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені до потреб Міністерства з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені в Тендерній документацій (публічне посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-02-11-015346-a/lot-3165d4167377450d95b68a22a956d78d

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі  визначено відповідно  до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2021   № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме згідно з пунктом 2 розділу III.

Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Відповідно до Методики:

ОВ=V х Ц м.п. х Кі,

де: ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;

       V - обсяг товарів/послуг, що закуповується. Загальна сума послуги, яку необхідно закупити з ПДВ, розглядається як ціна на 1 послугу.

       Ц м.п. – ціна минулого періоду – 512 33, 23 грн  (76 334,89 грн, з ПДВ  (додаткова угода № 2 від 29.12.2023 до Договору № 4-ВТ /2023 від 02.03.2023 з ТОВ ,,БУДТЕХНОЛІФТ”)  +  435 998,34 грн, без ПДВ  (додаткова угода № 1 від 22.02.2024 до Договору № 3-ВТ/2024 від 21.02.2024  з ТОВ ,,МИЦУІ СЕРВІС”;

     К – коефіцієнт індексації. Індекс споживчих цін на 2025 рік у середньому до попереднього року становить 1,12  (Державна служба статистики Експрес-випуск від 10.01.2025. Індекс цін).

       ОВ = 512 333,23 * 1,12 = 573 813, 22 грн.

 

Таким чином, враховуючи  пролонгацію договору з ТОВ ,,МИЦУІ СЕРВІС” № 3-ВТ/2024 від 21.02.2024 на  суму 85 606,98 грн, без ПДВ розрахункова очікувана вартість закупівлі складає:  573 813,22 – 85 606,98  =  488 206,24  грн, з ПДВ.

 

Отже, враховуючи обсяг видатків за КПКВ 2501010 ,,Керівництво  та управління  в сфері соціальної політики” на 2025 рік  очікувана вартість закупівлі  послуги  з технічного обслуговування ліфтів в адмінбудинку Мінсоцполітики на період з 03.03.2025 по 31.12.2025  становить 463 646,00 грн, з ПДВ.



Всі Публічні закупівлі