Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортне лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина ОлександрівнаВасиленко Володимир АндрійовичКомірний Анатолій Віталійович
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаПублічні закупівліОбґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики

18 Лютого 2025, 14:12

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-12-015058-a.

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 50800000-3 Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики).

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Опис предмета закупівлі: 

 Адміністративний будинок Міністерства соціальної політики України знаходится за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна,8/10.

Перелік основних робіт по технічному обслуговуванню та утриманню в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики, що повинні виконуватись організацією з обслуговування адмінбудинку:

 

            1. Тепловий пункт, система водопроводу та каналізації

            Цілодобове обслуговування, з перебуванням працівника відповідної кваліфікації              (слюсар–сантехнік) в адмінбудинку та забезпечення безперебійної роботи санвузлів, водопроводу, системи центрального опалення, гарячого водопостачання та водовідведення.

                   Індивідуальний тепловий пункт складається з:

Двох пластинчатих теплообмінників на системі опалення  PTA GX-18 P*25 316/EPDM-P

Пластинчатого теплообмінника системи гарячого водопостачання PTA GX-12 P21+17,  

циркуляційні насоси висотної частини - 2 шт., підживлюючи насоси – 2шт.

Розподільча рамка теплоносія на 5 споживачів

Робочий тиск системи опалення 8 атм.

Нагрівальні прилади (радіатори опалення) – 615 одиниць

Сантехнічне обладнання санвузлів (сантехнічна арматура) – 76 одиниць

Сололіфт – 2 шт. 

Каналізація – 200 м.п., водопровід 372 п.м.

      Пожежні насоси  70кВт- 2 шт.

      Прилади обліку теплової енергії  ULTRAHEAT Т 150 (2WR7)

Чищення теплообмінників  - раз на рік

Промивка нагрівальних приладів – в разі потреби.

             Огляд нагрівальних приладів, трубопроводів, кранів системи опалення, кімнат санвузлів   – 5 разів на добу.

             Профілактика контрольно – вимірювальних приладів та наявного сантехнічного обладнання – в разі потреби.

 -  ліквідація незначних несправностей в системах водопроводу і каналізації (заміна прокладок у водопровідних кранах, окремих кранів, змішувачів, картриджів, ущільнення згонів, заміна по¬шкоджених ділянок трубопроводів, ліквідація засмічень, регулювання змивних бачків, прочищення сифонів, притирання пробкових кранів і змішувачів, набивка сальників, заміна

поплавка, заміна гумових прокладок біля дзвона і шарового клапана, установка обмежувачів — дросельних шайб, очищення бачків від вапняних відкладень та інше, закріплення приладів, що розхиталися, в місцях їх приєднання до трубопроводу, зак¬ріплення трубопроводів;

- ліквідація незначних несправностей в системах центрального опалення і гарячого водопостачання (регулювання  кранів, заміна окремих душів, набивка сальників, дрібний ремонт теплоізоляції, заміна сталевих радіаторів та тру¬бопроводів, що потекли, розбирання, огляд і очищення грязьо¬виків, повітрозбірників, компенсаторів регулюючих кранів, гвинтелів, засувок; очищення від накипу запірної арматури, водонагрівачів, змійовиків та ін., закріплення розхитаних приладів у місцях їх приєднання до трубопроводу, закріплення трубопроводів);

 

  2. Головний розподільчий щит та електрогосподарство.

 Цілодобове обслуговування, з перебуванням на робочому місці, працівника відповідної кваліфікації в адмінбудинку та забезпечення безперебійної роботи системи електрозабезпечення.

  Головний розподільчий щит  - 0.4 кВт.

  Максимальне навантаження - 920 кВт.

  Дизель – генератор ВЕК ENERJI SC7H230D2 – 150 кВт

  Ввідні автомати 1250 Ампер.

       Для компенсації реактивної потужності встановлені два компенсаторні пристрої  180 кВАр та 350 кВАр.

Електроустановка відноситься до другої категорії енергопостачання з автоматичним вмикачем резерву.

Освітлення кабінетів – LED – світильники.

Огляд електроспоживаючих приладів - 5 раз на добу.

Заміна ламп (світильників) та іх утилізація, автоматів – за потребою - ліквідація незначних несправностей електричних пристроїв (LED-світильників, ламп, які вийшли з ладу у кабінетах та приміщеннях загального користування, заміна або ремонт штепсельних розеток і вимикачів, дрібний ремонт електропроводки, витяжки в туалетах, заміна запобіжників автоматичних вимикачів, та пакетних перемикачів вводно-розподільних пристроїв);

провітрювання каналізаційних колодязів;

перевірка несправностей каналізаційних витяжок;

перевірка наявності тяги в димовентиляційних каналах;

перевірка і відновлення заземлення;

-перевірка заземлення оболонки електрокабеля, наладка інженерного обладнання.

 

3. Телефонний зв'язок.

Обслуговування та забезпечення надійної роботи телефонного зв’язку Щоденне обслуговування з 9 - 00 до 18 - 00 з перебуванням працівника в адмінбудинку.

Обладнання, яке потребує обслуговування:

Цифрова автоматична телефонна станція  «Telrad Advance IP » С100

Цифрова автоматична станція «Siemens»

Фіксований телефонний зв'язок – 203 номера, АТС 10 - 10 номерів.

Профілактика обладнання  – за потребою.

Технічна підтримка мережі, кросування номерів, забезпечення підключень в кабінетах адмінбудинку,  технічне обслуговування (дрібний ремонт) телефонних апаратів.

 

4. Підсобні роботи:

Регулювання та технічне обслуговування дверей, (замки, ручки, ущільнювачи, доводчики дверей) - в разі потреби.

Дрібні штукатурно – малярні роботи з використанням витратних матеріалів (шпаклівка, цемент, клей, фарба, тощо) для підтримання належного стану стін, стель та підлоги в адмінбудівлі.

Вантажно-розвантажувальні роботи.

Для надання послуг з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики необхідно 7 спеціалістів які працюють щоденно (крім вихідних) з 9-00 до 18 – 00, а саме 1 електрик, 1 сантехник, 1 столяр, 1 робітник з комплексного обслуговування, 1 зв’язківець, 1 керівник площадки (відповідальний за теплове господарство, своєчасне подання обсягів споживання електроенергії, теплової енергії, водопостачання), та 4 спеціалістів які працюють позмінно (включаючи вихідні)  по  два чергових (електрик, слюсар – сантехнік), та один спеціаліст з обслуговування дизель-генераторів – (виклик у разі потреби).

Спеціалісти здійснюють обслуговування за заявками, які надходять протягом робочого часу, а в разі необхідності залучаються до вантажних робіт.

Технічні засоби, витратні матеріали, інвентар та інші витрати  в процесі надання послуг несе надавач послуг, їх вартість повинна становити не менше 10 відсотків від вартості наданих послуг за місяць та є складовою частиною вартості пропозиції.

 

 Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені до потреб Міністерства з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені в Тендерній документацій (публічне посилання на закупівлю https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-02-12-015058-a/lot-d50e008c8d744dbead990bd6d7b792e7

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі  визначено відповідно  до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2021   № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме згідно з пунктом 2 розділу III.

Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Відповідно до Методики:

ОВ=V х Ц м.п. х Кі,

де: ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;

       V - обсяг товарів/послуг, що закуповується. Загальна сума послуги, яку необхідно закупити з ПДВ, розглядається як ціна на 1 послугу.

        Ц м.п. – ціна минулого періоду –  1 854 131,94 (255 132,00 грн (ДУ №2 від 29.12.2023 до Договору  № 2-ВТ/2023 від 26.01.2023 з ПП ,,Клінінг-Про” + 1 598 999,94 грн    (ДУ №1 від 26.02.2024 до Договору № 4-ВТ/2024 від 26.02.2024 з ПП ,,Клінінг- Про»)

        К – коефіцієнт індексації. Індекс споживчих цін на 2025 рік у середньому до попереднього року становить  1,12  (Державна служба статистики Експрес-випуск від 10.01.2025. Індекс цін).

1 854 131,94 * 1,12 = 2 076 627,77 грн. 

Враховуючи пролонгацію договору з  ПП ,,Клінінг – Про” від 26.02.2024 № 4-ВТ/2024 на суму  308 303,91 грн та видатки за КПКВ 2501010 ,,Керівництво  та управління  в сфері соціальної політики” на 2025 рік,  очікувана вартість зазначеної закупівлі становить  1 810 720,00 грн.        



Всі Публічні закупівлі